דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים אמין - זה לא חייב להיות יקר 

מאת    [ 15/10/2011 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1710 פעמים ]

כאשר מקימים אתר אינטרנט ומעוניינים שהוא יפעל בצורה הטובה והיעילה ביותר על מנת להשיג מטרות כאלו ואחרות (שיווק ופרסום עבור חברה מסוימת, משיכת גולשים מסיבה כזו או אחרת וכד'..), אנחנו נדרשים לעיתים להשקיע מעט כסף. בניית אתר מושקע ומרשים מבחינה וויזואלית עשויה לעלות לנו כמה אלפי שקלים, כך גם  דומיין אטרקטיבי וקליט מהתחום בו עוסק האתר וכד'.

אחת ההוצאות החשובות ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט, היא ההוצאה על אחסון אתרים. ההוצאה על אחסון אתרים היא למעשה התשלום החודשי או השנתי שאנחנו משלמים לבעלי השרת עליו אנחנו מאחסנים את האתר שלנו. בעוד מדובר באחת ההוצאות החשובות והקריטיות ביותר לתפקודו השוטף והמוצלח של האתר, זו אינה חייבת כלל להיות הוצאה גדולה מדי.

 

כאמור, ההוצאות השונות על אתר אינטרנט מוצלח ואיכותי עשויות להגיע לכמה אלפי שקלים בעת ההקמה, ועוד כמה מאות או אלפים מדי שנה במשך זמן פעילותו – תלוי עד כמה אנחנו מעוניינים לקדם ולשפר אותו כל הזמן.

עבור מי שמחפש לחסוך בהוצאות ההקמה והתפעול של האתר שלו, עליו לעשות זאת בצורה חכמה אשר לא תפגע באיכות האתר. חיסכון מסוג זה ניתן להשיג בתחום של  אחסון אתרים. בעוד איכות השרת עליו יאוחסן האתר שלנו חשובה מאין כמוה (שרת איכותי ואמין יסייע לאתר שלנו לפעול באופן חלק ואופטימאלי, בעוד שרת חזק ובלתי יציב יביא לנפילות רבות, גלישה איטית וכד'..), היא אינה חייבת לבוא לכדי ביטוי במחיר גבוה של אחסון אתרים. על ידי חיפוש נכון וביצוע השוואת מחירים מקוונת, תוכלו למצוא שרתים טובים ואמינים עליהם תוכלו לאחסן את האתר שלכם תמורת מחיר הוגן ואף נמוך. אין כל סיבה לשלם מחירים גבוהים ומופקעים, כאשר ניתן בקלות למצוא ברשת שרתים אמינים וחזקים אשר לא יגבו מכם מחיר מופרז על האחסון בהם.

גם מבחינתם של בעלי אותם שרתים לא מדובר כמובן בטוב לב בלתי מוסבר – על גבי שרת אחד גדול וחזק ניתן לאחסן אתרי אינטרנט רבים, כך שבעל השרת משיג לעצמו מקורות הכנסה רבים ושונים, ולכן יכול להוריד את המחיר שהוא גובה מכל אתר ואתר.

 

בתור בעלי אתרים חדשים, עליכם להבין כי אחסון אתרים, בדומה לתחומים רבים אחרים ברשת, הינו תחום תחרותי ביותר. כמו בכל תחום בו התחרות גבוהה, קיימת תחרות מחירים בין בעלי השרתים השונים, מה שמאפשר ללקוחות (בעלי האתרים כאמור..) לקבל שירות איכותי ובזול. נצלו זאת על מנת לחסוך בהוצאות הקמת ותפעול האתר...

צוות כותבי מאמרים לאתר 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב